Tvorba vlastního upínacího zařízení

V tomto článku
Chcete zvýšit přesnost při sledování kolizí mezi nástroji a upínacím zařízením? Právě tento technický postup by mohl být pro vás vhodný. V tomto článku najdete postup, jak si vytvořit vlastní svěrák s osazenými čelistmi určenými k upínání hrubých polotovarů v programu EDGECAM Správce upínek.

Postup tvorby upínky je ovšem stejný pro všechny typy svěráků. V přiloženém videu můžete vidět, jak postupovat při tvorbě upínky a využít funkci Výstupního modelu pro rychlé vložení grafiky do Správce upínek.

Na co si dát pozor při tvorbě

1. Poloha objemového tělesa: Zkontrolujte polohu tělesa ve vztahu k souřadnicovému systému XYZ. Těleso musí být zarovnáno tak, jak je na stroji, přičemž osa Y se musí shodovat s osou “šroubu” a osa Z musí být kolmá na základnu svěráku.

    2. Počátek souřadného systému: Při tvorbě Výstupního modelu Pevné čelisti je důležité umístit počátek na spodní hranu Pevné čelisti.

    3. Počátek souřadného systému: U označování Pohyblivé čelisti je potřeba umístit počátek na spodní hranu Pohyblivé čelisti.

    V případě potřeby jsme vám k dispozici na technické podpoře +420 284 823 127 a rádi pomůžeme s instalací a prvním nastavením systému.

    Sdílet příspěvek:
    Odebírejte náš newsletter:
    [acymailing_form_shortcode id="1"]
    Top příspěvky:

    Novinky v SOLIDWORKS

    Top

    Představujeme SOLIDWORKS Ultimate

    Špičkové komplexní řešení pro návrh, simulaci, správu dat a výrobu. ...

    29/11/2024

    0 komentářů

    Redakce 3E Praha

    Nejnovější články
    Máte technický dotaz?
    Podobné příspěvky
    Search

    Nenašli jste, co jste hledali, nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

    Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
    Jméno a příjmení
    Souhlas se zpracováním
    Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s. a jsem informován/a, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
    Marketing